About Me

Mijn foto
Welcome! Thank you for visiting my weblog. I am Irene, Elisabeth Pouw, a Dutch blogger. As blogger I am connecting my readers with beauty, style, quality and craftsmanship in various subjects like interiordesign, architecture, haute couture, photography, art etc. I love decorating & bringing beauty and harmony into interiors. I created this blog to share my passion for decorating as well as the many other things which inspire me. From time to time I am also highlighting certain interior designers, decorators, architects, stylists, photographers etc. I hope you enjoy your visit. Feel free to give a comment on my blogs. I will react back as soon as possible. Best regards, Irene Pouw from Holland.

02 februari 2023

Fotografie: Alkmaar Light Festival 2022 - 1 groot lichtspektakel (Deel 1)

Alkmaar Light Festival 2022, 1 groot lichtspektakel.
Het 1e weekend nadat de wintertijd is ingegaan veranderde Alkmaar één groot lichtspektakel. Met lichtshows op gebouwen, muziek, live theater en bijzondere lichtobjecten in straatjes en op pleinen beleefde je de stad zoals je dat niet eerder deed. Dit vond plaats op 4 en 5 november 2022. 
Eén van de hoogtepunten van het festival bevond zich in de Laurentiuskerk. Daar zweefden bewegende regendruppels door de kerk en werd er klassieke muziek gespeeld. Hierbij voeg ik een paar foto's toe van de verlichte kerk. Wat zag dat er spectaculair uit! Dit is de link naar DEEL 2 Ik hoop dat je geinspireerd bent ......





Bedankt voor het kijken naar deze blogpost.
Bronnen: Alkmaar Light Festival en UIT072.NL
Fotografie: Irene Pouw Photography

Geen opmerkingen:

Een reactie posten